Projecten

Opdrachtgever: Dutch Technology Week

Periode: maart 2018 - juni 2018

Online- en social media marketeer

 

 

Van 4 t/m 9 juni vond de 7e editie van de Dutch Technology Week plaats. Yell was verantwoordelijk voor de online strategie en social media. Tijdens de Dutch Technology Week werken bedrijven, overheden en kennisinstellingen samen aan een week vol met technologische verrassingen. Meer dan 60 evenementen vormen samen hét programma DTW. Iedereen kan tijdens de DTW zien, voelen en ervaren welke technologische uitvindingen onze wereld veranderen. 


Yell Communicatie organiseerde tijdens de Dutch Technology Week een Instagram MeetUp! Technologie zien, voelen en beleven was het uitgangspunt van deze InstaMeetUp. En dat is gelukt. 


 

Negen instagrammers met een liefde voor 'tech' en lifestyle meldden zich op zaterdag 9 juni voor de eerste Dutch Technology Week InstaMeetup. In electrische BMW's van Amber Mobility bezochten zij verschillende locaties die onderdeel waren van de High Tech Ontdekkingsroute 2018: High Tech Campus Eindhoven, VDL Industrial Modules, de Automotive Campus en de studententeams TU/e. Bekijk hier de aftermovie.


Opdrachtgever: Waterschap Brabantse Delta
Periode: augustus 2017 - heden
Interim senior communicatieadviseur projecten

 

Communicatieadvies en projectmanagement voor diverse omgevingsprojecten zoals de herontwikkeling van het Markdal, het gebied Turfvaart Bijloop en de aanleg van diverse ecologische verbindingszones. 


Opdrachtgever: Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap

Periode: februari t/m juli 2017

Interim Senior Communicatieadviseur

 

Realiseren van effectieve en vernieuwende communicatieprojecten in samenwerking met de beleidsdirectie, woordvoering en protocol. Opstellen van communicatiestrategieën waarin complexe en gevoelige beleidsdossiers worden vertaald naar acties gericht op pers, media en publiek. 

 

Foto: leraren in actie op het Malieveld in Den Haag, juni 2017.

 


Opdrachtgever: Tennisvereniging Markant

Periode: februari 2017

Communicatieadvies & organisatie

 

De grootste tennisvereniging van Breda was toe aan een nieuwe huisstijl. Want bij een moderne vereniging hoort een fris logo. Samen met een grafisch vormgever heeft Yell een nieuwe huisstijl ontwikkeld en uitgerold in diverse middelen. Bij aanvang van het nieuwe tennisseizoen is het logo onthuld tijdens een feestelijke opening met wethouder Paul de Beer. Yell tekende voor het communicatieadvies, de productiebegeleiding van middelen en de totaalorganisatie van een feestelijk weekend.

 

 


Voor diverse opdrachtgevers werkt ,Yell aan de mooiste opdrachten. Van 2008 tot december 2016 werkte ik als Senior Project- en Campagnemanager in dienst van Bex*communicatie. Ik werkte zowel nationaal als internationaal, voor bijna alle ministeries van de Rijksoverheid, diverse gemeenten, onderwijs- en zorginstellingen en zakelijke dienstverleners zoals Philips, DSM, Unilever, Brainport Development. Ik werkte voor meer dan 50 opdrachtgevers aan de meest unieke projecten. 

 

Een kleine greep uit mijn portfolio:

Opdrachtgever: DSM Nederland

Project:  Internationale Programmacommunicatie & Eventmanagement DSM India

Periode: 2014 -2015

Mijn rol: Communicatieadvies - strategie en productie/eventmanagement

Project in dienst van Bex*communicatie

 

Internationale programmacommunicatie en eventmanagement rondom een shared services project, off shoring van de financiele functie van DSM naar India. Van concept tot uitvoer. Aansturing internationaal programmateam, vanuit Nederland en op locatie in India.


Opdrachtgever: ARS Traffic & Technology

Project:  Campagne Slim uit de Spits

Periode: 2015 

Mijn rol: Campagnemanager - strategie & productie

Project in dienst van Bex*communicatie

 

Slim uit de Spits was tussen 2013 en 2015 het grootste spitsmijdproject van Nederland. Dit leverde wekelijks 35.000 spitsmijdingen op waarbij het gedrag van de deelnemers werd beloond na deelname aan zogenaamde challenges; campagnematige acties. Ik werkte van A tot Z aan diverse deelcampagnes.


Opdrachtgever: Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid

Project:  Online campagne Jongeren en vakantiewerk

Periode: 2015 - 2014 - 2013

Mijn rol: Campagnemanager - strategie, productie en media(inkoop)

Project in dienst van Bex*communicatie

 

Hoe communiceer je met jongeren over hun rechten en plichten met betrekking tot vakantiewerk én hoe laat je hen zelf afzender zijn van de boodschap die een ministerie heeft te vertellen. En hoe win je er dan uiteindelijk óók nog de Communicatieprijs Brabant mee? Ik vertel het u graag! 


Opdrachtgever: Oogfonds

Project: New Born Eyes: Koninklijk bezoek 

Periode: 2013 

Mijn rol: Communicatieadvies, eventmanagement & mediarelaties

Project in dienst van Bex*communicatie

 

Koninklijk bezoek op uw event? ,Yell. weet hoe dit aan te pakken. In opdracht van Oogfonds Nederland verzorgde ik de communicatie, pers en mediarelaties en een evenement rondom het aanbieden van een High Care Netvliescamera aan het Medisch Centrum Alkmaar door Prinses Beatrix.


Opdrachtgever: Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties

Project: Campagne Beter Werken in het Openbaar Bestuur

Periode: 2015

Mijn rol: Communicatieadvies en projectmanagement

Project in dienst van Bex*communicatie

 

Beter Werken in het Openbaar Bestuur is een interbestuurlijk programma dat vier jaar lang investeerde in de kwaliteit en flexibiliteit van arbeidsinzet bij de overheid. ,Yell. gaf strategisch communicatieadvies, verzorgde de middelenproductie en was congresmanager van de slotconferentie 'Ambtelijk vakmanschap' in de Van Nelle Fabriek.


Opdrachtgever: ASV Mercedes Eindhoven

Project: Introductiecampagne nieuwe vestiging Eindhoven

Periode: 2014

Mijn rol: Communicatieadvies en eventmanagement

Project in dienst van Bex*communicatie

 

In 2014 werd ASV officieel Mercedes-Benz dealer in Eindhoven. Voor de introductiecampagne gaf ik communicatieadvies, organiseerde de opening van het bijzondere pand met een breed palet van communicatiemiddelen. O.a. diverse audio-visuele producties, presentatie op de Excellent Beurs en diverse social media acties.


Opdrachtgever: Provincie Noord-Holland 

Project: Online verhalenplatform oneindignoordholland.nl

Periode: 2011 t/m 2013

Mijn rol: Communicatieadvies en projectleiding

Project in dienst van Bex*communicatie

 

Oneindig Noord-Holland is een online verhalenplatform voor het culturele erfgoed. Het vertelt over de rijke geschiedenis van Noord-Holland en maakt het erfgoed zichtbaar. Eén van de meeste complexe en mooiste campagnes waar ik als communicatieadviseur aan heb mogen bijdragen. Als projectleider had ik de uitdaging samen met vijf samenwerkende bureaus dit platform en bijbehorende campagnes te lanceren. Tot op de dag van vandaag is OneindigNoordHolland.nl een groeiend verhalenplatform.



,Yell werkte ook voor:

 

Actiz -- Agentschap SZW -- Arriva Nederland -- Avans Hogeschool -- Avenue 2 --Brainport Development/Dutch Technology Week -- CGI -- College voor Toetsen en Examens -- Enexis -- Essent -- Fontys Hogescholen -- GEA Food Solutons -- Gemeente Den Haag -- Inspectie SZW -- Interpolis -- Van Lanschot Bankiers -- Logitech Benelux -- Lunetzorg -- MEE Zuid-Oost Brabant -- Ministerie van Buitenlandse Zaken -- Ministerie van Economische Zaken -- Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid -- Politie Limburg Noord -- Provincie Noord-Holland -- Procter & Gamble -- Rabobank Nederland -- Rijkswaterstaat -- Stadsregio Arnhem/Nijmegen -- VHG -- Unilever -- Woonstiching Haag Wonen -- Ymere.